Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-09, 21:20   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drøying av tid på kvelden (sutreadvarsel)

For min del er det egentlig ikke snakk om hvor han befinner seg. Jeg tenker mer på den mengde søvn han faktisk trenger for å være opplagt dagen etter. Å måtte være på rommet er egentlig ikke noe kjedelig. Han foretrekker rommet alene for seg selv og tilbringer mye av ettermiddagen/kvelden der.

Ja, jo fast tidspunkt egentlig så er det slik at han skal være i seng til 21.30. Men, klokken sju gjør han avtale med meg om at han etter lekser skal få se 30 minutter på TV. Da innvilger jeg det, med beskjed om at lekser da må være ferdig innen kl 20.00. Der begynner drøyinga - for han ber så søøøøt om ekstra 10 - 15 minutter for å gjøre seg helt ferdig. Hvem sier nei til noe slikt? Eller straffer med å si at TV tiden blir redusert? For man tenker som så at det går helt sikkert fint i det lange løp.

Når TV tiden er over og han forsatt har god tid til dusj og kveldsseanse på badet (det kan ta veeeeeldig lang tid når man er 11 og det er speil i nærheten ) Kommer den unge søte håpefulle på at det ville være smart å sjekke om skøytene passer, sånn med tanke på at han faktisk har gitt meg beskjed om at de skal ha skøytedag og jeg har gitt beskjed om at vi må sjekke ut skøytene i god tid. Selvsagt er det fornuftig og jeg blir jo litt irritert på at jeg selv ikke har husket det tidligere på ettermiddagen og for at han selvsagt husker det akkurat når han er på tur i dusjen. Så går det ekstra tid på at jeg henter frem skøyter og det skal prøves. Og så begynner klokken å tikke og gå langt over 21.00 - ennå skal det være tid på å komme seg i dusjen. Meeeen, det dukker helt sikkert opp et eller annet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat