Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-09, 02:46   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff av unge damer ...

1. Begynte med sminke
Det husker jeg ganske eksakt, Det var i 1982 og jeg var 13. Grønn kajal på svenska mästerskapen i orientering.
2. Kline og stikke tungene sine langt ned i halsen på kjæresten
Da var jeg 15
3. Tafsing
Jeg var vel egentlig 15 da også, om man ikke teller å leke doktor naken med bestekameraten under stuebordet når jeg var 4
4. Hadde samleie
16
5. Overnattet sammen med kjæresten
16, hører med ovenstående punkt, ikke hjemme hos noen av oss, men på orienteringsleir da vi bodde på et pensjonat. Det ble slik at vi delte rom for det var et dobbeltrom til overs ...
6. Eksperimenterte med alkohol
Første gangen jeg drakk noe som helst var på nyttårsaften når jeg var 14. Jeg på busstur med orienteringsvenner i Tjekoslovakia (hvordan det nå skreves på norsk) og jeg drakk vel i matskje vodka i et stor colaglass.
7. Hadde med/var med kjæresten i familieselskap.
Da var jeg nok 17 (og med en annen kjæreste).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat