Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-09, 10:28   #20
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skattelister på fjesboka

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er for åpne skattelister, fordi det er et verktøy for å avhjelpe sosiale forskjeller. Det er lettere å få oversikt over åpenbare urimeligheter. Når det er sagt så anser jeg det som totalt irrelevant informasjon rent personlig og leser aldri slikt stoff i avisene. At det har en funksjon ved å være offentlig tilgjengelig synes altså er åpenbart, men jeg gidder ikke å tråle listene selv.

Helt enig. Personlig kunne det ikke interessert meg mindre. Ikke plager det meg så mye om noen ser netto-inntekten min. Hva skal de med den? Prøve å selge meg et privatfly dersom jeg er rik? Og om FB-"vennene" mine søker meg opp, så får det være deres problem.

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat