Tråd: "Sjette sans"
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-09, 17:30   #75
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sjette sans"

På 80-tallet brukte Bergen politidisktikt Anna Elisabeth Westerlund i svært mange drapssaker. Er vel unødvendig å si at hun "fant" en god del av de savnede personene. Dette var folk som politiet hadde brukt lang tid og mye ressurser på å finne, uten hell.

Var det Westerlund selv som var morderen? Var politiet i Bergen dumme? Kanskje mentalt ustabile? Hadde det vært bedre å la likene rotne på bunnen av Svartediket framfor å la de pårørende få en grav å gå til?

Jeg er ingen healer-tilhenger, og ville nok prøvd det meste annet før jeg hadde tilkalt Snåsamannen eller Westerlund (hun er jo uansett død), men jeg er såpass ydmyk at jeg tror det kan finnes ting "out there" som vi ennå ikke har klart å bevise eller dokumentere. Det er utrolig arrogant å avvise alt som ikke kan bevises vitenskaplig som humbug.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat