Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-09, 11:23   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å "forlenge" en strikkekjole

Jeg er på jakt etter varme kjoler, men det er neimen ikke lett all den tid butikkene bugner av formløse, lårkorte tunikaer. Det nærmeste jeg har kommet i det siste, er en petrolfarget sak fra Mango. Fargen er fin, fasongen er figurnær, den passer perfekt, og prisen er hyggelig, men den er litt kort. Jeg liker ikke kort. Daglig ser jeg folk som sprader gjennom byen tilsynelatende kun iført strømpebukse og boblejakke, og jeg vil ikke bli en av dem. Kaldt blir det jo også.

Hva kan jeg ha under en slik strikkekjole for å gjøre antrekket knelangt? Jeg har et underskjørt med en bred tyllkant som passer ganske godt til fargen på kjolen - blir det rart? Hva med et underskjørt med en annen tpye kant? Et enkelt, litt smalt skjørt i svart eller petrol? Finner ikke bilde av kjolen på nett, men det er en litt langhåret strikkekjole med litt flettemønster.