Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-09, 12:53   #92
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er melkefritt kosthold bra for "vanlige" mennesker uten allergier?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Herre Gemini, jeg melder meg i dypt imponert -klubben.

Takk

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Men å prøve å ta opp dette med fagfolk har vist seg nytteløst. Problemstillingen er rett og slett ikke interessant for dem.

En ting er at fagfolk (regner med du mener leger) liker dårlig å gjøre ting basert på synsing og følelser, og det forstår jeg jo forsåvidt godt!
En annen ting er at det er veldig avhengig av legen. Jeg snakket nettopp med legen til lillegutt på sykehuset per telefon, og hun sa noe sånt som at "om du så kommer trekkende med Snåsamannen skal jeg støtte deg hvis det gir lillegutt et bedre liv og vi ikke klarer hjelpe han" F.eks. Mens andre er helt sånn "er noe med maten sier du...? "
M.a.o - det spørs hvem du spør og hva du egentlig spør om - jeg vil si til og med hvordan du ordlegger deg...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat