Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 10:09   #24
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som vet hvor Peter Peters er fra?

Jeg bestemmer hva barna mine kan se på, spesielt når de er under 10 år. Men som Blondie skriver, så kommer det en dag der man ikke er sånn sjef lengre. Jeg vil tippe de fleste opplever det rundt 12-13 årsalderen. Jeg må allikevel sette foten ned om de setter seg ned for å se film som er 15 årsgrense. Men ved å gi etter for presset, kjøpe tv som de eldste kunne ha på rommet, gjorde at jeg får ha min tv mere i fred. Og se det jeg vil på tv.

Jeg svelget den kamelen, men skjønner at andre ikke gjør det. Men jeg synes det er flott at de eldste nå kan trekke seg tilbake, se tv alene på rommet, se en DVD når de vil osv. Og best av alt, de slipper å bruke min dyre plasmaskjerm til å spille PS3 på.

En annen ting er jo at det er dyrere å ha to dekodere også. Jeg betaler ganske mye hver mnd bare for å se tv.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat