Tråd: 100 i rykte
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 10:12   #122
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Når jeg er i prikkehumør prikker jeg de jeg synes skriver gode innlegg uten å tenke over poeng, gitt. Og egentlig uten å tenke over hvem de er. Det er min tilbakemelding til dem om at dette var et fint innlegg, uten at jeg skal behøve å spamme tråden med et "enig"-innlegg liksom. Men som Teofelia sier, noen skriver så mange gode innlegg at de slett ikke får valuta for det

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tror dere har rett i at man oftere prikker de man kjenner, jeg gjør i hvert fall det.

Jeg tror nesten det er litt omvendt for meg, hvertfall. Det er blitt sånn at de som skriver gode innlegg og virker som interessante mennesker blir de man har lyst til å bli bedre kjent med, og som man etterhvert møter IRL og sånt. At man blir venner med de man prikker om du skjønner/de man "ser mest til"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Siden du har kommet på ideen, så kan jeg jo ikke påstå at ingen tenker sånn, men jeg finner det særdeles usannsynlig at det er en utbredt tankemåte.

skilpadda du må da være bortimot det mest diplomatiske mennesket jeg kjenner

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat