Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-07, 20:35   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Folk er forskjellige. Jeg tenker at hvis jeg skulle påtatt meg ansvar for å "rydde opp" i noe som var så graverende som jeg har forstått at dette er fremstilt som (mobbing) tror jeg at jeg hadde brukt rettsapperatet. Jeg kan ikke helt se for meg hvilken opprydding dette mediakjøret blir å føre til? Altså helt konkret.

OK, men hva skal man da gå til sak mot når man selv har sagt opp? Kan man kjøre en sak bare på brudd av arbeidsmiljøloven? Vil man ikke gå til sak fordi man ønsker en sluttpakke eller for å bedre arbeidsvilkårene i stillingen?

En stor ting som oppnås når en ingen-hvem-som-helst står frem er at det gir jobbtrakassering et ansikt - det er tross alt et tabubelagt område. Yssen kan ikke uten videre kan avfeies som hysterisk, hormonell eller udugelig. Hadde vi ikke kjent Yssen fra før så hadde dette blitt en ikke-sak.