Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 14:14   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isets kraft-frokost!

Jeg bruker bær etter det jeg liker akkurat den dagen. Har alltid poser med usukrede blåbær, bringebær, jordbær og skogsbær i fryseren. Om sommeren kjøper jeg store mengder friske bær og fryser ned. I forregår hadde jeg blåbær i smoothien, i går hadde jeg bare bringebær. Og vaniljeyoghurt, nam!
Minsten elsker denne smoothien, jeg tynner den ut med vann og har den i tutekoppen hans og han sier MMMMM mens han drikker, hehe.

Jeg brukte Cocosa i før, men den stivner med en gang den has oppi kald væske, og så får man herlige (grøss) små kokosolje-klumper i drikken. Da er det bedre med Udos, eller bare nøtter, som jeg bruker. 10-12 mandler eller valnøtter.