Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 17:14   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?

Jeg bruker hjelm når jeg sykler, rir, står på nedoverski (selv om bortoverski nedoverbakke nesten er mer risky) og jeg bruker refleks, i hvertfall i teorien. Men hjelm på skøyter har jeg ikke hatt på meg noen gang. Jeg har egentlig ikke stått på skøyter noen gang det har vært logisk med hjelm (har knapt stått på skøyter i voksen alder, og det var ikke så vanlig før). På ishockeybanen sammen med ungene hadde jeg definitivt hatt det på meg, men jeg har ikke vært i den situasjonen foreløbig.