Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 19:28   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isets kraft-frokost!

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Iset: Stemmer nok det med Cocosaen ja. Så dere er fortsatt ikke lei av smoothie til frokost? Det er bare av og til vi har det, dvs oftere om sommeren og gjerne også til lunsj. Som alternativ til havregrøt eller havregryn.

Åjodu, dette går i perioder, hehe. Jeg kan gå i et halvt år uten å røre smoothies, og så får jeg dilla. Nå er jeg inne i en god periode der jeg lager smoothie hver morgen, men gi meg en måned eller to så er det slutt en god stund før jeg begynner igjen, tenker jeg.

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

Dette hørtes ut som en frokost for meg som slurver og egetlig ikke er så sulten før jeg blir knallsulten en gang på formiddagen. Men må man ha eggene i? Kan man ikke ha noe annet proteinrikt i?

Må ikke ha egg i, men hvertfall noe proteinrikt. Noen har tofu i, men du kan ha i nøytralt proteinpulver, eller feks. med vanilje- eller jordbærsmak.