Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 19:16   #22
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg bruker sykkelhjelm og refleks, men ikke de andre. Nå har jeg tenkt å kjøpe meg alpinhjelm, men jeg ærlig talt, på kunstløpskøyter dassende rundt i 2 m/min, holdende i en unge og/eller bruskasse? Det er større sannsynlighet for å tryne når jeg jogger.

Scarlett sier igjen det meste av det jeg hadde tenkt til å si.

En annen ting; er ikke skøytehjelm ofte som sikkerhet ved lek og hockey-spill (fare for puck i hodet)? Jeg skjønner at man kan falle å slå seg ellers også, men jeg har aldri opplevd hjelmpåbud andre steder enn der det spilles ishockey eller i hall.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat