Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?
Jeg gjør stort sett ingen av tingene som nevnes, men stemte at jeg bruker alt. Den ene sykkelen jeg har for øyeblikket er en spinningsykkel, men når jeg etter hvert skal kjøpe ny sykkel, kjøper jeg selvsagt hjelm også. Jeg var hestejente i tenåra, og brukte alltid hjelm, selv etter at venninnene mine sluttet (dressurmiljø). Jeg hadde en halvstygg fallulykke da jeg var 16, som medførte hjernerystelse, 5 dager av livet mitt jeg aldri kommer til å huske og konsentrasjonsproblemer i over ett år etterpå, medfulgt av karakterer som raste nedover. Det hadde ikke gått så bra uten hjelm. Hodet mitt passer jeg på!
Jeg har refleksvest når jeg lufter hund, selv om det bare er halvskumt, refleksbånd i lommene på jakka i tilfelle jeg skulle behøve å gå ut i mørket og jeg har redningsvest de få gangene jeg er på sjøen. Der er det ikke snakk om å la være, siden jeg ikke kan svømme. (Det har jeg for øvrig tenkt å lære meg før småtten min blir så stor at han løper rundt.)
Ski og skøyter er temmelig uaktuelt for min del, men jeg hadde brukt hjelm om det var det, men unntak av langrennsski.
Sist redigert av Matilda : 01-02-10 kl 12:42.
Årsak: Utilgivelig skrivefeil
|