Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-09, 21:42   #59
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Da har vi ulik definisjon av "å nekte for", nam.

Mener du dette er å nekte, eller å si hva vi/de personlig mener. På generelt grunnlag. Det er godt mulig jeg er den eneste på forumet som mener at dette ikke er å nekte. Så kanskje kvakk til meg?

Næsj, ikke noe kvakk til deg synes jeg da. Dette er ikke å nekte, ikke slik jeg ser det heller. Jeg skriver f.eks. at jeg stusser på det. Jeg nekter da ikke for at det kan være slik at noen tenker slik innimellom, eller alltid for den saks skyld. Det jeg mener er at jeg ikke vil tro at noen tenker sånn. Det hadde ikke falt meg inn at noen kunne tenke sånn før nam bragte det på bane i den andre tråden.