Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-09, 03:22   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isets kraft-frokost!

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hvis man har egget oppi helt på slutten og bare lar det surre en 10 sekunder får man ikke eggesmaken som kan komme om man putter eggene oppi først.
Linfrø blir mosede om man putter dem oppi først sammen med en liten mengde frosne bær eller for eksempel et eple i store biter.
Jeg har eksprimentert litt med smoothies i det siste. En skive sitron i en bærsmoothie er og himmelsk.

Jeg har eggene i først men kjenner aldri noen eggesmak. Man må bare prøve seg frem. Takk for sitrontipset! Det leste jeg jo forresten nettopp om i ei ernæringsbok (den der danske familien), de skrev at sitron i smoothies gjør underverker.

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Men det er jo lett å få i seg mye proteiner uten særlig mye fett om hvittene prioriteres.

Jeg er ute etter fett, jo mer jo bedre.