Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-09, 13:15   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utstilling av hund

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg blir nok mer fritiddklærvarianten. Mener du virkelig noen kommer matchende med hundens utstyr? Jeg skjønte at jeg måtte ha et spesielt bånd da, så det har jeg skaffet. Det er ikke med perler og diamanter, men et helt enkelt svart bånd

Løpe i ring??

Ja, det var helt absurd. Men dette var mynder da - optil flere av myndene gikk med poncho slik at den fancy fønafrisyren ikke skulle bli ødelagt. Bikkja mi lå og rulla seg i gresset og storkosa seg.

Helt enkelt bånd ja - men altså: Lyseblått bånd, lyseblå drakt. Iallefall hadde de aller fleste på seg pene klær. Ikke no dongeri og greier. Jeg tror virkelig ikke at dette betyr noe i det store og hele altså - men opplevelsen var helt absurd.