Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-09, 13:48   #16
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utstilling av hund

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forvent deg en absurd verden. jeg har vært på utstilling med bikkja vår en gang.
I og med at det er selskapshund, er det noen (les: Noen) som går rundt i små drakter - med samme farge som på utstillingsbåndet til hunden, men topp med bilde av sin rase, øredobber med sin rase osv osv...

Brukshundsutstillere kler seg mer i fritidsklær.

Det er ganske gøy å få skryt av hunden sin da - så sånn sett er det jo helt utmerket Lykke til.

Finn ut hvordan de skal stilles opp - hvordan dere skal løpe i ring (om chihuahuautstillere skal det) etc.

Miniatyrhundeiere skal ikke løpe så voldsomt - du skal gå så fort at hunden traver pent ved siden av deg - da vises hundens bevegelser best. Jeg har stilt retrievere, da løper vi ganske fort, Cavalier & Chihuahua går i et roligere tempo

Og ellers er jeg helt enig med Bauche, det er en absurd verden. Men så moro! Virkelig kjempegøy, man blir fort hekta

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat