Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-09, 19:35   #40
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Seriøst?

Jeg har aldri hørt om at norske skoler har regler for påkledning for elevene sine, så det er i hvert fall ikke snakk om dobbeltmoral hvis de ikke har det for lærerne. Og å gå uten BH er jo fullstendig uskyldig.

Når det er sagt var det riktig fornøyelig da jeg var utvekslingsstudent i USA og skoleåret startet med "moteoppvisning" i auditoriet der vi alle fikk se eksempler på antrekk som ikke var tillatt på skolen. Det var regler for både trykk på t-skjorter, lengde på shorts og skjørt og hvor tettsittende klær kunne være. Litt mer satt ut ble jeg dog den dagen da engelsklæreren tok fram linjalen, målte, og sendte en av medelevene mine hjem for å skifte skjørt fordi det hun hadde på var to-tre cm for kort.

Eldstemann går i 3. klasse, og her er ikke topper med strippet tillatt kom hun hjem og fortalte en dag. Synd at jeg hadde kjøpt mange av den da, bra der snart var sommerferie

Og en annen dag kom hun hjem og sa at om hun skulle ha skjørt som gikk like over kneet, så måtte hun ha tights under. Med tanke hvordan hun av og til kan sitte så er nok det ikke så dumt .