Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-09, 19:36   #43
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Opprinnelig lagt inn av katj, her.

Tåler å høre den. Derfor ville jeg lufte tankene mine litt først. Jeg mener det kan virke distraherende på elevene og at det setter feil fokus. Norge er jo også et flerkulturelt samfunn og det kan jo også virke støtende på noen. Som jeg sa det er veldig tydelig at hun ikke bruker bh, brystene hennes beveger seg mye når hun går. Når hun bøyer seg framover så dingler det i alle retninger. Kan ikke skjønne noe annet en at det er veldig distraherende. Likevel, sikker dumt å si noe når som min datter snart skal over på u.skolen.

Men mener du at alle som har et utseende som kan virke distraherende skal skjule det?
Hva med ekstra pene lærere? Eller tykke lærere?

Vi snakker tross alt om en helt naturlig del av menneskekroppen - under en genser, blir man veldig distrahert av det, kan man like godt venne seg til det.

Hva med mannlige lærere som har stor bul i buksa når de står oppe ved kateteret? (husker dette var et tema når jentene i klassen sendte lapper oss i mellom i 6. klasse )

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat