Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 09:27   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ved salg: Hva skal følge leiligheten?

Takk for gode svar! Vi har ikke akkurat mye av verdi ( ), så det er i hovedsak ikke noe praktisk problem for oss, dette. Det eneste er Ikea-skapene på soverommet, som jeg synes er veldig fine, og som også koster en god slump nye. Radiatorene er fastmonterte, og TV-en er ikke satt opp på veggen. I det nye huset er det ikke et eneste skap (og knapt ei lampe) og ingen ovner, så det mye som må skaffes.

Jeg antar at man kan ta med seg bokhyller selv om de er fastskrudd? Ellers går det vel an å diskutere saken med kjøper, går jeg ut fra, og evt. gjøre "byttehandler". Vi kan f.eks. la hvitevarene stå igjen hvis de er interessert i det. Men først må vi jo se om det finnes noen potensielle kjøpere.