Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 11:57   #27
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skoletur i pøsregn

Det høres ikke ut som du er noe særlig lysten på tur i regnet selv?

Sammenkomstene som arrangeres for å sveise klassen sammen, er viktig for miljøet i klassen.

Jeg trives ute i det meste av vær vi har (bortsett fra sterk, sur og kald vind), så jeg ville gledet meg til en sånn tur selv om det regnet. Ungene trives også ute i all slags vær. Regntøy er ikke noe problem. Om det nyeste regntøyet hadde blitt glemt på skolen, så har jeg masse gammelt regntøy etter de eldste (og arvet) vi kunne brukt. Men det er meg, jeg forstod det som at du ikke har noe alternativ til det gjenglemte regntøyet.

Om du ikke har noe de kan ha på seg, som holder regnet ute, så hold dere hjemme. Syns ikke det er nødvendig med vår godkjennelse for å kunne nyte dagen hjemme, med god samvittighet. Det kommer sikkert andre dager da det passer bedre at dere blir med.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat