Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 12:16   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å "hate" noen/noe?

Et ord jeg veldig sjeldent bruker.

Dette ordet tok vi opp i 4. trinn forrige uke. Og det tror jeg var lurt. Mange barn bruker "å hate" i stedet for "liker ikke". Én gutt kom med en fin forklaring på det å hate: Å hate betyr at man skulle ønske denne personen/tingen ikke fantes. Noe jeg selv mener er en enkel og riktig beskrivelse.

Det finnes mange ting man virkelig ikke liker, slik som innpåslitne fluer veps osv, men man kan ikke hate dem, da de har en viktig funksjon i systemet.

Mygg og flått derimot ... De hater jeg som pesten!