Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-09, 23:16   #49
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjelm, redningsvest og refleks?

Redningsvest: check
Refleks: check
Sykkelhjelm: check
Hjelm på skøyter: siden jeg ikke kan gå på skøyter har det ikke vært aktuelt, men jeg har tenkt til å lære i takt med Glitterbarnet og i hallen der det skjer er det påbudt så jeg kommer til å kjøpe en. Jeg har også planer om å bevege meg fortere enn 2 m/t når det skjer, samt bruke puck og kølle.
Ski: Svarte før jeg leste, så jeg krysset ikke av her, av den enkle grunn at jeg aldri har kjørt slalåm. Skal jeg i bakken med Glitterbarnet og brett så er hjelm naturlig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat