Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-07, 13:24   #92
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til Vimsen, Bergljot + andre interesserte

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg blir altså mest irritert over de som har veldig sterke meninger med sterke ytringer om enkelte valg. Hadde de nyansert seg litt, så hadde jeg heller ikke følt at det ble antydet eller insinuert noe. Når man f.eks høylytt "skriker" om hvor forferdelig uansvarlig, lite gjennomtenkt og "på grensen til barnemishandling" så er min tanke ikke langt fra at de faktisk mener at personene er dårlige mødre.

Ja det er jeg også helt enig i, det er bare det at jeg går helt i vranglås med en gang motparten kommer med "dårlig mor"-refrenget, fordi det er så oppbrukt. Det er en skikkelig uheldig måte å prøve å få fram poenget sitt på. I allefall blant en del medlemmer her inne.

Men jeg er selvfølgelig enig i at mange blir vel fundamentalistiske. Jeg har selv nettopp kritisert noen for å kalle gåstol for torturinstrument i en annen diskusjon, selv om jeg er aldri så mye imot gåstol selv, så jeg skal ikke si at jeg ikke skjønner hva du mener