Sv: Å avstå fra sex før ekteskapet
Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Jeg påstår da alldeles ikke at noen gud har feilet. Jeg påstår at mennesker som tror på gud og ilegger han ufeilbarlige egenskaper, er nødt til å ta feil når de mener at mennesker skal gjøre noe som strider mot menneskets natur, OM det er slik at guden deres er ufeilbarlig.
Det var ikke meningen at det skulle vaere lett. Du har vel hoert om fristelser. Ettersom jeg har faatt med meg, saa er det et visst poeng i aa klare aa motstaa dem. Fristelsene altsaa.
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Min var ikke så gøy den heller, den ble totalt ødelagt av våre venner som skulle være "morsomme" men som endte opp med å totalt ødelegge hele bryllupsnatta for oss. 
Huff ja, samme her. Jeg foelte det som et stort overtramp naar venner hadde vaert inne i vaart hus og romstrert. Jeg ble dritsur og det ble ingenting paa brudgommen den natten, det var nemlig hans venner som hadde vaert der.
Og som om ikke det var nok, saa hadde vi mine besteforeldre med oss hjem paa overnatting. Veeeldig romantisk!