Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-06, 09:41   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Førsteklasses blondine
En vakker blondine går inn på flyet og setter seg ned på første klasse. Flyvertinnen spør om billetten...... Flyvertinnen forteller at hun har en økonomiklasse billett. - Jeg er en vakker blondine og flyr kun første klasse. Flyvertinnen understreker at hun kun har en økonomiklasse billett til Oslo. - Jeg er en vakker blondine og flyr kun første klasse, svarer blondinen igjen. Akkurat da kommer kapteinen forbi og spør hva problemet er. Blondinen sier, - Jeg er en vakker blondine og flyr kun første klasse. Kapteinen får se billetten og hvisker henne i øret......og blondinen spretter opp og setter seg inn i økonomiklasse avdelingen. Flyvertinnen spør kapteinen hva han sa for å få flyttet henne så lett. - Jeg fortalte henne at første klasse ikke går til Oslo, svarte kapteinen.