Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 13:58   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Options"-kakao - er det en sånn slankegreie?

Jeg fant i skapet en boks med noe som heter "Options" kakao. Og siden jeg var sugen på kakao, men ikke røring og koking, så tok jeg en kopp, Og så var den søt og god og lettvint, så det har blitt noen kopper de soste dagene.

Og de siste nettene har jeg vært veldig urven i magen. Dessverre lar ikke øynene mine lese de bittesmå bokstavene på boksen, men plutselig slo det meg: Kanskje dette er en sånn slankegreie med kunstig søtning? Som de Mentos-dropsene?

Noen som vet?