Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 15:44   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hadde vi ikke et medlem her på FP som mente at det lå politikere under jorda i bunkerser oppi nord eller noe sånt?

Jeg ler som Inagh, eller trekker oppgitt på skuldrene. Det er mange som gjør stort nummer ut av at produsenter av vaksiner nå tjener masse penger. Jeg blir litt småirritert av sånt jeg da, men det er mulig at jeg er uinformert og at bransjen er mer kynisk enn det jeg har fått med meg. Jeg er glad for at det er noen som faktisk jobber natt og dag for at disse vaksinene skal lages, det samme gjelder sikkert produsentene som lager håndsprit og sånt. Jeg antar at de aller fleste av disse menneskene hadde foretrukket at svineinfluensaen ikke kom og tok livet av en hel haug med folk, selv om det hadde betydd mindre kronasjer inn.

Eller de som mener staten anbefaler alle å vaksinere seg sånn at de tjener penger på den. De har vel kanskje ikke tenkt på at det vi betaler går til de som bruker tiden sin på å vaksinere oss, og at staten UANSETT kommer til å tape enorme summer på denne influensaen siden det blir brukt enorme ressurser på informasjon til alle, forhøyet sykefravær, ressursbruk på sykehus og legekontorer pga mange syke, osv osv osv osv.

Sånn ellers syns jeg det er litt morsomt å lese forskjellige teorier folk kommer med. Noen er jo faktisk laget så godt at man kan begynne å tro på dem om man ikke har øynene og ørene godt med seg. Mens andre igjen blir avslørt som humbug etter første setning omtrent.