Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 17:03   #25
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til konspirasjonsteorier?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvordan er det egentlig med sporing av bankkort og medlemskort og sånt? Mamma jobber i butikk, og det er en kunde der som er helt hysterisk når det gjelder dette. Mamma vet aldri helt HVA hun skal si til vedkommende ...

Jeg kommer aldri til å glemme den noe tilårskomne kunden som var dypt og oppriktig sjokkert over at jeg kunne se hva de siste transaksjonene på kortet hennes gjaldt, hvor og når og beløp. Dette kunne vel ikke være lov?!

Jeg synes konspirasjonsteorier og deres tilhengere er svært underholdende, og lar meg ofte forbause over hva folk faktisk får seg til å tro på. Tilhengerne har gjerne en tendens til å sammenfalle med de som feks ikke helt evner å innse at AS Norge går under hvis vi slutter å betale skatt, alle sammen. :fordomsfull: :skrape:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat