Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 19:01   #28
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt paranoid spørsmål

Iom at det at jeg vanker her er en Stor Hemmelighet så sier det seg i grunnen selv at jeg ikke snakker om det jeg leser her i RL: "nå skal dere høre noe jeg ehhh ... har hørt et sted!" Trur'ke det nei . Ok da. Det kan hende at jeg har nevnt et eller annet for han jeg deler avis med. Men han sprer det neppe videre på bilforumet han er på

Ikke driver jeg på og diller på andre forum heller :trofast:.

Jeg mener at ting som skrives på åpent blir som ting som står i avisen. Man må regne med at det kan diskuteres andre steder. Ting som står i M1 og M2 og blogger bør man holde pent for seg selv.

Men bør man ha med i regnestykket at ikke alle andre har samme mening om hva man bør holde for seg selv?

Absolutt.