Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-09, 20:09   #40
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et litt paranoid spørsmål

For meg er det en selvfølge å holde tett, men det er mest for å slippe å oute meg selv- om andre er velger å "let it all out" på nett, så må de vel ta med i betraktningen at det faktisk kan komme ut? Det er naivt å tro at folk holder tett om alt de leser her. Bloggene stiller vel i en litt annen kategori.

Jeg synes det er hakket verre å fortelle om naboer og familiemedl. der risken er stor for at noen faktisk skjønner hva og hvem du snakker om, enn det er å referere noe fra et annet forum. Men det er meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat