Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-09, 19:35   #18
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bakt potet med tilbehør?

Jeg pakker potetene i folie og stikker noen få hull i den med en spiss kniv. Ikke bruk gaffel, da kan folien bli med inn i poteten.
Stekes på 200 grader midt i ovnen i ca 2 timer. Synes det er veldig greit, jeg har somregel nok å henge fingrenen i mens dem ligger i ovnen.
Regner 2 stk til hver dersom dem ikke er VELDIG store.

Jeg har som tilbehør:
-Skinke
-Stekt bacon
-Mais
-Ost
-Hvitløksmør
-Kryddersmør, begge kjøpt i ferskdisk.
-Rømme
-Dressing
-Piffikrydder
-(Noen bruker margarin i, så har det på bordet innimellom)

Og skulle jeg hatt salat ved siden så hadde det nok blitt en med masse tomat, løk, feta, ruccola og div annet saftig og godt.
Brød hadde jeg droppe, men det er hva jeg synes. Poteten i seg selv er mektige så det holder.

Alt servers så folk kan forsyne seg selv, og svarte deg i den andre tråden i forhold til at potetene holder seg varme i mange timer. Legg et kjøkkenhåndkle i bunn av et fat, potetene som ligger i folie oppi fatet og et nytt kjøkkenhåndkle over der igjen. Det holder seg garantert varmt.

Dette blir 100 % sikkert vellykket. Lykke til.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat