Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-09, 04:14   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med disse helseteppene?

Jeg er helt enig med det når det gjelder det at folk faktisk ikke skjønner at de må ta av ungene. Dette gjelder jo ikke bare barn som er babyer uten de som er større også.

Når det gjelder helseteppe så skjedde det at jeg brukte det over vognen. Noen få ganger når det var ekstremt kaldt ute (født i februar 2003 når det var bitende kaldt ute), flere ganger når Herremannen skulle sove samt litt tildekket (uten å være helt foran) om solen stakk ham i øynene. Om jeg ikke brukte helseteppet over vognen når han skulle sove og det skjedde mye ting rundt ham så var det ikke alltid like enkelt å få ham til å sove, det var morsommere å se på ting. Jeg passet selvsagt på at det ikke ble for varmt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat