Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-09, 15:58   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardiner eller ikke gardiner?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Vi har kun persienner i stua. Skal ha det på kjøkkenet også, men det er bare et drøyt år siden vi flyttet inn, så de er ikke hengt opp ennå.
Jeg synes det er godt å ikke ha gardiner. Det samler seg nok kattehår rundt omkring som det er.
Jeg deler på ingen måte Blondies gardinentusiasme, og har kun hatt to par stuegardiner de siste 12 årene: Først et par helt sorte som hang i stua i fem år og deretter noen grå lengder som hang cirka like lenge (joda, de ble vasket noen (få) ganger).

Jeg tror vi må være i familie.
Gardiner er noe herk, vanskelig å finne noen som passer, og finner man først dem, ja da blir de hengende.
Her i huset er det liftgardiner innerst i kjøkkenkroken, ellers lameller. Er knakende fornøyd med det.

Så lenge resten av rommet er varmt og lunt innredet tror jeg ikke det føles tomt uten gardiner.