Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 00:14   #107
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til Vimsen, Bergljot + andre interesserte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg har nemlig også til gode å se at noen skriver "du er en dårlig mor". Derimot har jeg opplevd at folk har skrevet som svar på mine innlegg "du skulle aldri fått lov til å få barn". Jeg har satt dårlig mor = ikke lov til å få barn. Er dette å strekke det langt?

Tja. Hvor stor grad av flisespikking er lov her? Strengt tatt betyr jo ikke "du/slike som deg burde ikke få barn" at du (eller slike som deg) er en dårlig mor; det hender jo at folk blir OK foreldre selv om de kanskje i utgangspunktet ikke burde få barn. Personlig synes jeg (uten å være altfor spissfindig) ikke det er helt det samme som å kalle noen dårlig mor. (Jeg er selvsagt enig i at det er en ganske drastisk ting å si til noen, altså, og jeg forsvarer det ikke.)