Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 12:13   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

åar var en skrivefeil som skulle vært par (å og p er ved siden av hverandre).
Problemene i den avdelingen oppstod før hun gikk i permisjon, og man prøver gjerne å ordne ting før man klager også.

Yssen sier vel at problemene oppstod umiddelbart. I det hun tiltrådde stillingen fikk hun ikke alle verv osv som tidligere hadde fulgt stillingen. Et dårlig signal om hennes autoritet og ryggdekning. At dette oppstod allerede før svangerskapet var et faktum kommer jo tydelig frem.

Hun har vel tatt opp ting ved flere anledninger, blandt annet i disse medarbeidersamtalene som Valla har referert fra. At hun etter hun ble sykmeldt ikke har villet komunisere med Valla synes jeg er helt greit. Dama var vurdert syk av en lege. Hun har jo komunisert med andre. De hadde kommet frem til en løsning, men så fikk hun jo ikke noensinne vedtak på det.

Yssen kan godt være inkompetent hun, men det virker jo litt pussig ut fra hennes tidligere "track record", jeg forstår det er mye i denne saken som ikke har kommet ut.

Faktisk tror jeg ut ifra mine kilder at Yssen har vært "snill" mht hva hun hva brevet inneholdt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat