Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 13:45   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker osv. fra eks. er

Jeg kan absolutt ikke se noe problem med å bruke smykker jeg har fått av gamlekjæresten. Mannen min har selvfølgelig heller ikke noe imot at jeg går med dem, og det kan jeg ikke tenke meg at eks-en har heller. Det er koselige minner knyttet til smykkene, synes jeg - har et gullkjede med diamant som jeg fikk til 17-årsdagen min. Nå skal det sies at gamlekjæresten min ikke var av 3-måneders, men 5-årstypen. Jeg er ikke tilhenger av at man på død og liv skal "viske ut" fortiden selv om man har gått videre og er inne i et nytt forhold. Både mannen og jeg har et kjempegodt vennskapsforhold til min ungdomskjæreste (som er lykkelig gift med en venninne av meg). Han vil alltid være en del av livet mitt.