Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-09, 09:41   #10
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parfymeforbud på offentlige kontorer?

Jeg kan ikke se hvordan dette skal la seg gjennomføre i praksis.

Jeg bruker gjerne parfyme daglig. Ikke noen voldsomt tung og sterkt luktende, men sikkert nok til at en som er sterkt allergisk kan reagere på det. Og i løpet av en uke kan det godt hende at jeg har vært innom flere butikker, legekontor, apotek, stått i en heis, vært innom barnas skole, vært på møter - og alle disse stedene kan det potensielt være en allergisk person.

Det lar seg ikke gjøre å innføre parfymeforbud på offentlige kontorer. For selv om de ansatte der kan nektes å bruke parfyme, så kan jeg komme valsende inn. Eller noen andre som bruker parfyme, sterkt parfymert deodorant, bodyspray eller lignende. Eller noen som røyker har stått ute og røkt rett før de gikk inn, og kommer inn i lokalet.

Når vi som samfunn ikke har lykkes i å totalforby røyking, har jeg ingen tro på at vi skal greie å forby luktende kroppsprodukter.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat