Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-09, 11:05   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: A Christmas Carol

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Er det virkelig bare om det er "skremmende" som avgjør om dere lar barna se filmer som de er for unge til i følge anbefalingen. Jeg vil tro filmer kan påvirke negativt uten å virke det minste skremmende der og da.

Tja, jeg har ikke tenkt over det egentlig, all den tid jeg faktisk ikke setter på vanlige voksenfilmer til henne. Det går i tegnefilmer og sånt. Hun har sett Jurassic Park da, fordi hun er besatt av dinosaurer, men vi så den i fullt dagslys med lav lyd.
Det har liksom ikke vært aktuelt å sette på The Rock.