Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 18:12   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Nå har vi også bestilt oss tur til dette stedet.
Det ble 2-10 april håper det ikke er for tidlig, men 25 grader i gjennomsnitt på dag høres greit ut for oss.
Vet du hvor langt det er fra flyplassen og til bostedet ? finner det ingen plass.

Jeg har vært på et hotell i nærheten, men husker ikke eksakt hvor lang bussturen var. Om jeg tipper en times busstur så tror jeg ikke at jeg bommer så veldig mye

Anlegget ser kjempefint ut! Vi vurderer ei Syden-uke i midten av august og valget står mellom Kypros og Kreta. Sånne anlegg som Callisto er er perfekt for ungene! Og når ungene trives så har som regel mor og far det bra også!