Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 09:09   #19
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Jeg "falt" for forumet veldig fort. Da jeg registrerte meg var jeg klar på at jeg ikke kom til å bli aktiv. Det gikk ikke lang tid før jeg ble avhengig. Jeg ble tipset om forumet av en annen bruker.

Mest av alt liker jeg oppsettet her inne, det er ryddig og lett forståelig, fargene er ok, og smilyene er flotte.

Det jeg liker med forumet er at det er høy takhøyde, mange gode diskusjoner, saklige diskusjoner, selv om de sklir litt ut. Man får også saklige og ærlige svar. Det er som nevnt over lov å være uenig med HI, og jeg synes mange her inne er flinke til å skille sak og person.

Poster man et innlegg, så får man ofte mange svar, og svarene kommer fort.

Ellers synes jeg også det er godt å være på et forum med lite sms språk og en del fokus på rettskrivning.

Minus jeg kan komme på nå er at det er litt vel mye intern humor her inne, som det er vanskelig for oss "utenforstående" å forstå seg på. Jeg har noen ganger store problemer med å forstå om et innlegg er seriøst ment eller ikke. Men det er vel noe man lærer seg til etterhvert. Noen ganger synes jeg det er litt dumt at en veldig seriøs tråd sklir voldsomt ut.

Jeg er vel heller ikke så glad i bloggene, men har begynt å blogge selv. Det er nok fordi jeg som Bauche skriver, føler meg ekskludert. Vet liksom ikke hvordan jeg skal gå frem for å få tilgang til andre sine blogger.

Jeg har heller ikke noe inntrykk av at dette er et kosemoseforum, men det er jo allikevel rom for en klem eller to for dem som ønsker det.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat