Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 20:27   #57
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg trives svært godt på Foreldreportalen, men kan likevel si hva FP-ånden er for meg.

Du kan jo alltids få fasiten?

"Rette FP-ånd" er å

• jobbe utenfor hjemmet hvis man må
  • ha barna tidlig i barnehage bra for dem
  • være lite opptatt av biologiske forskjeller mellom kjønnene det er forskjell
  • ikke overlate tekniske jobber og dekkskifting til mannen pfft
  • det aller, aller verste en kvinne kan gjøre er å overlate det økonomiske til mannen får hun jaggu fikse selv. Det blir best slik.
  • kvinnen må ha oversikt selv, hvis ikke er man HjelpesløsKvinneTM se forrige
  • Starter et kvinnelig medlem en diskusjon om noe hun mener er "typisk mann" å gjøre er det viktig for de som svarer å starte setningen med "jeg må være mann, for jeg gjør også sånn og sånn ..." mannekvinner er ikke bra
  • man må ha høyere utdannelse det hjelper
  • og aller helst trekke det frem og bruke det for alt det er verdt i enhver diskusjon (også der det ikke passer) det hjelper IKKE
  • man bør lage maten fra bunnen av selv, det andre må være grovt eller fullkorn mat er mat
  • Toro vil vi ikke høre snakk om Toro er gull
  • barnevognen skal ikke dekkes av verken små eller store hulltepper couldn't care less
  • barnevognskilt er harry se forrige
  • man må elske bøker og ha stua dekket av dem man har seff bibliotek
  • veldig opptatt av å kle politidamer med hijab - not!
  • i diskusjoner med troende må tydelig vise at man tar avstand fra sånt vissvass selvsagt
  • man skal riktignok bare ha én Gud, men det er vitenskapen! se forrige