Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 21:36   #93
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Vet ikke hvor du leste "alle på FP er dumme og tror de er perfekte" inn i mitt utsagn om takhøyde.
Nei, jeg har ikke hørt den før. Visste ikke at "noen" har sutret over det før. Jeg har vært uenig, det trodde jeg at man fikk lov å være på FP. Sant, det er her den takhøyden kommer inn.

Du har selvfølgelig lov til å være uenig. Har ikke jeg det? Hæ? Hæ? Så det skal være takhøyt nok til at du kan ønske deg en ikke-kosemosete-tråd og snakke om ting du synes er kjipt, men så skal taket plutselig senkes når jeg kommer og oppfyller ønsket om å ikke kosemose og synes at du snakker tull?

Da skjønner jeg ikke hva du mener, Imma.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat