Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-09, 11:12   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av brukerundersøkelsen ... Hva er det med FP?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Når man samtidig henger seg på hylekoret imot Aunt Mabel muffins så er det helt klart uærlig.

Njæ. For det første så mener jeg at disse "hylekorene" også er en myte, hvor finner man dem?
For det andre kan jeg godt si at jeg liker mat laget fra bunnen av best, og det er det som oftest blir laget hjemme hos oss, men det hender vi bruker noe halvfabrikata. Mener du da at jeg lyver, hvis jeg ikke aktivt går ut og bekjenner min bruk av halvfabrikata hvis jeg sier at mat fra bunnen er best?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat