Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 11:58   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?

Jeg "følger opp", som i "følger med i og fortsetter å lese" alle tråder jeg har svart i. Hvis det er en veldig "intetsigende" tråd som ikke muterer ut i en diskusjon, "hvor gammel var barnet ditt da h*n sluttet med bleie", for eksempel, så avslutter jeg abonnementet etter en stund, men ellers er jeg tvangsnevrotisk nok til å klikke innom alle trådene som kommer opp i kontrollpanelet mitt i tilfelle noen har sagt noe jeg er interessert i eller vil svare på. Jeg liker ikke å ha uleste tråder i kontrollpanelet.