Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 23:17   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhyggelig reklame

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå har jeg ikke sett noen av disse reklamene, men fikk en litt ekkel følelse.
Om Møllers Tran med intensjon spiller på den reklamen for foreningen mot krybbedød, kan man fort trekke konklusjonen at de ønsker å få fram at får barnet Møllers Tran, reduseres risikoen for krybbedød...

Hva gjør dette mot foreldre som har opplevd å miste et barn på dette viset - om barnet ikke fikk Møllers Tran?

Jeg har selv mistet et barn, hun døde i magen min. Selv om jeg vet 100% med fornuften at det ikke var min skyld - det var ingen sin skyld - så sitter det lenge en stygg samvittighet og gnager og hvisker deg i øret at det sikkert var noe du kunne gjort annerledes...

"Mitt barn fikk ikke tran - var det derfor det døde?"

Bare en liten tanke...

Nei, tror ikke det er noe sånt. Reklamen er rett og slett bare dårlig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat