Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-09, 08:28   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den saken med rallysjåføren som kjørte ned en jente på 10 år

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Pappalille: jeg vet ikke. Hadde jeg meid noen ned med bil hadde jeg nok trengt mer enn 4 uker på å komme helt over det. Men en ting er hva han sier en annen ting er vel hva han føler.

Hvis JEG haddde meid ned noen hadde det vært ute på vanlige veier. Og der skal en da kjøre som folk. Så om dette hadde skjedd meg under en vanlig biltur så hadde jeg nok aldri blitt 'frisk' igjen. Er faktisk usikker på om jeg hadde orket å leve videre med å ha tatt livet av noens barn.

Men i dette tilfellet var det snakk om et bil-løp, hvor bilene kjører det forteste de kan. Så det blir en helt annen sak å bearbeide. Han kan ikke klandres for uaktsomhet, og selvsagt er det en forferdelig opplevelse uansett, men han har ikke skyld i det som skjedde, ergo bør det også være mulig å komme seg videre.