Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-09, 07:31   #77
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får barna hjelpe til på kjøkkenet?

Mine er med å jobber. Jeg er dog litt usikker på hva den beste fremgangsmåten er. Jeg er mye bedre å lage mat enn mannen min, men han er alikevel flinkere å være sammen med de på kjøkkenet. (Han og ungene har samme smak, da. Så det er mulig at det er vafflene hans som er mer populære enn brødbakingen min. Jeg liker i alle fall å tenke på det slik, men det er også mulig han er en bedre pedagog enn meg. )

Når det gjelder dette med flere unger på kjøkkenet tror jeg at alderforskjellen mellom barna også har noe å si, for oss går det bra å ha begge ungene på kjøkkenet. Men hvis en av storesøster sine venner er med har det lett for å bli skjærings. Da er det to store mot en mindre og full belæring og småerting fordi yngste ikke kan lese oppskriften - og ja ... Det er da jeg tar frem diktatoren, men sånn kozemoze stemmning synes jeg ikke bestandig det blir. Men det blir bedre stemmning enn det var i utgangspunktet.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Mine også, og med 2 små og en stor brøler blir kjøkkenlykken fullkommen.