Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-09, 16:00   #12
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Betale for tv2

Jupp. Dette har man vært klar over lenge, men RiksTV/NTV, hvor TV2 er en av eierene, har vel ikke akkurat ville snakke om det. Prisen for det er også noe høyere enn det vel mange hadde trodd. Grunnprisen er vel 120 kr/mnd, og så kommer i hvert fall 40 kr om man bare skal ha TV2 i tillegg. Skal man videre velge grunnpakken er det vel 120+160 kr per mnd, som da blir dyrere en ganske mange andre løsninger med flere kanaler.

RiksTV/NTV virker for meg å være noe herk. Man har her gitt konsesjon til hesten for å passe havresekken på sett og vis.

Det som videre irriterer meg er en del av markedsføringen/informasjonen, som har fått mange til å tro at dette var løsningen for framtiden i stedet for parabol eller kabelnettet de allerede hadde.

Slik jeg ser for meg tv-utviklingen videre vil vel det digitale bakkenettet få et kapasitetsproblem når det gjelder antall kanaler i HD og evt. tilleggstjenester....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat